söndag 9 december 2007

Sanning 5




4 kommentarer:

Tesa sa...

Jag dementerar ingenting. Fast du har glömt lite grejer va? ;)
Och vad är klotet uppe till höger för nåt?

Henrik H sa...

det är den förstörda death star i star wars..jösses har du inga
nördkunskaper haha..vad har jag glömt då? :) Nej säj inget förresten ;)
HH

Tesa sa...

Jahaaaa! *slår mig själv i pannan*

Joho, tänker visst säga!
*högt* Hallå, du har glömt Simpsons!!!
Och Seinfeld.
Och Larry! Och...hmm... coca colan och vart tog tv-spelen vägen?

Jag har för övrigt en massa nördkunskaper. Fast jag står inte och nynnar Star Wars-theme i duschen, eller låtsas vara drakriddare ur Sagan om ringen och jagar skolungar med nån liten tantbil! ;)
Inte heller letar jag runt på hela stan 5 minuter innan stängningsdag efter "The Ring". ;D

Henrik H sa...

Simpsons och Seinfeld är kultur, inget annat :)
HH